Contact phone number:

Contact email:

Arist


  • Lvl 2 - Excited
  • 6 κριτικές
  • 0 Δωμάτια στο Wishlist
  • Schindler’s List

    Λεπενιώτου 12, Ψυρρή
    Arist quote Όμορφα διακοσμημένο δωμάτιο. Αυτό. Δυστυχώς οι γρίφοι δεν υποστηρίζουν καθόλου το στήσιμο του παιχνιδιού. Στην πλειοψηφία τους είναι ανούσιοι και ταιριάζουν περισσότερο σε ηλεκτρονικό παιχνίδι. Σχεδόν τα πάντα είναι απολύτως προβλέψιμα. Οι βοήθειες ερχόντουσαν μασημένες και συνέβαλαν σημαντικά στο να καταφέρουμε να βγούμε, πράγμα που μάλλον δεν αξίζαμε δεδομένου πως δεν είχαμε καταλάβει και πολλά από το δωμάτιο. Δεν είναι κακό δωμάτιο, το αποτέλεσμα όμως δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που γεννούν άλλα δωμάτια της εταιρίας.
    on 31 May 2017
  • Guantanamo

    Λεπενιώτου 12 , Ψυρρή
    Arist quote Τέσσερα άτομα φυλακιστήκαμε στο Guantanamo και αποδράσαμε πιο εύκολα απ' όσο επιβάλλει η φήμη της φυλακής! Εντυπωσιακά στημένο δωμάτιο από κάθε άποψη. Πολλοί και ποικίλοι γρίφοι μέτριας δυσκολίας που σε κάνουν να μην "σκοντάφτεις" και να απολαμβάνεις τη δράση. Μοναδικό μελανό σημείο το γεγονός πως η βοήθεια ερχόταν μασημένη.
    on 30 May 2017
  • Thomas Crown Gallery

    Καρόρη 6Α, Αθήνα
    Arist quote Δεύτερη επίσκεψή μας στο mastermind, δεύτερη επιτυχία και δεύτερη θετική εντύπωση. Το δωμάτιο είναι πολύ καλοστημένο και δημιουργεί πραγματικά την εντύπωση πως έχει κανείς επισκεφθεί μια πινακοθήκη. Χρειάζεται αρκετό ψάξιμο και οι γρίφοι στην πλειοψηφία τους είναι πολύ ενδιαφέροντες. Θεωρώ πως 3 άτομα είναι ο ιδανικός αριθμός (τόσοι ήμασταν κι εμείς), Πολύ ωραίες ιδέες για τα gadgets, ωστόσο θα προτιμούσαμε λιγότερη ανάλυση στην αρχή σχετικά με το πώς και πότε θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί το καθένα. Ίσως αυτό να ήταν που μας απέτρεψε από το να πούμε "ουάου". Στα μεγάλα ατού της εταιρίας το εξαιρετικό προσωπικό και η όμορφη ατμόσφαιρα γενικά στον χώρο. Ανυπομονούμε για την Αλίκη!
    on 17 May 2017
  • Hangover

    Βενιζέλου Ελευθερίου 106, Περιστέρι
    Arist quote Επισκεφθήκαμε το δωμάτιο ομάδα των 4 (ιδανικός αριθμός θεωρώ) και αφού στο τέλος καήκαμε και κάψαμε και την gm μείναμε κλειδωμένοι χωρίς να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τον μεθυσμένο φίλο μας. Πρόκειται για ένα ενδιαφέρον δωμάτιο με ωραίους, πρωτότυπους και δύσκολους γρίφους που ακονίζουν το μυαλό και την δημιουργικότητα των συμμετεχόντων και απαιτούν την συνεργασία τους. Μονάχα ένας γρίφος με "χάλασε" μιας και τον θεώρησα ανούσιο και χρονοβόρο αλλά δεν επηρέασε την διασκέδασή μας. Το δωμάτιο είναι πολύ ατμοσφαιρικό και καλείσαι με ελάχιστα πράγματα να βγάλεις άκρη, γεγονός που σε εξιτάρει. Ως μικρής σημασίας ψεγάδι, θεωρώ πως η ιστορία είναι λίγο ανούσια. Γιατί δηλαδή να μην είμαστε εμείς οι τρελοί που θέλουν απλά να δραπετευσουν; Επιπλέον, λίγο πιο ευδιάθετοι ρε παιδιά... Υ.Γ. Απίστευτο κτίριο
    on 17 May 2017
  • A-Maze

    Λεωφόρος Αμφιθέας 73, Παλαιό Φάληρο
    Arist quote Ήμασταν 4 άτομα, αριθμός ιδανικός κατά την άποψή μου. Τα σκηνικά ήταν απλά αλλά ιδιαίτερα. Οι γρίφοι είναι πλούσιοι σε ποικιλία και σχετικά απαιτητικοί. Ο χωρισμός της ομάδας προσδίδει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην πλοκή, ωστόσο θεωρήσαμε πως η αλληλεπίδραση θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη. Το διασκεδάσαμε πολύ και καταφέραμε να βγούμε στην εκπνοή του χρόνου! Τέλος, το προσωπικό ήταν ευγενέστατο, πράγμα το οποίο έκανε την εμπειρία μας ακόμα πιο ευχάριστη.
    on 27 April 2017
  • Room 202: Paranoic II

    Κωνσταντινουπόλεως 65, Αιγάλεω
    Arist quote Επισκεφθήκαμε το δωμάτιο γεμάτοι ενθουσιασμό τόσο από τα διθυραμβικά σχόλια που διαβάζαμε όσο και από τις πολύ καλές μας εμπειρίες στα προηγούμενα δωμάτια της εταιρίας που είχαμε παίξει. Ναι, πρόκειται πράγματι για ένα πολύ καλοστημένο δωμάτιο από άποψη χώρου, διακόσμησης και ατμόσφαιρας. Ενδιαφέροντα physical tasks και περιπετειούλα. Δυστυχώς όμως κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά μου σχόλια για το δωμάτιο. Κατ΄αρχήν, έχοντας παίξει κι άλλα δωμάτια τρόμου και δίχως να είμαι και ο πλέον ατρόμητος, πιο πολύ γέλασα παρά τρόμαξα, γεγονός που όχι, δεν ήταν θετικό γιατί υποτίθεται έπαιζα σε δωμάτιο τρόμου. Οι απόπειρες δημιουργίας πανικού στερούνταν έμπνευσης με αποτέλεσμα μετά τη δεύτερη-τρίτη φορά απλά να αδιαφορούμε. Οι γρίφοι δεν είναι κακοί αλλά είναι και αυτοί επαναλαμβανόμενοι και βασίζονται στο ίδιο μοτιβάκι. Το σύστημα βοήθειας το έχουμε ξανασυναντήσει και στην προκειμένη περίπτωση ήταν παντελώς αταίριαστο και δημιουργούσε προβλήματα στη ροή του παιχνιδιού. Και μιλώντας για τέτοια, να αναφερθώ στο χειρότερο κομμάτι του παιχνιδιού που δυστυχώς ήταν οι άνθρωποι. Νωρίς στο παιχνίδι, μετά από 10-15 περίπου λεπτά αντιμετωπίσαμε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα βοηθειών το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα όχι μόνο να μην μπορούμε να πάρουμε βοήθεια, αλλά και να μην μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο για περίπου 20 λεπτά ( ίσως και περισσότερο) μιας και η επίλυση του γρίφου συνδεόταν άμεσα με το τεχνικό πρόβλημα. Και να εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι. Είναι απολύτως κατανοητό και λογικό να υπάρξει κάποιο τεχνικό πρόβλημα, έχουμε συναντήσει και αλλού. Ωστόσο η συμπεριφορά των ανθρώπων της εταιρίας ήταν άκρως αντιεπαγγελματική και μπακαλίστικη μιας και φόρτωσαν σε εμάς(!) το τεχνικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Πιο συγκεκριμένα: το πρόβλημα εμφανίστηκε με το χρονόμετρο να δείχνει υπολειπόμενο χρόνο περίπου 1 ώρα και 17 λεπτά και επιλύθηκε (λέμε τώρα) όταν το χρονόμετρο ήταν στα 55 περίπου λεπτά. Ήταν σε εκείνο το σημείο που μας προσέθεσαν (ω τι μεγαλοψυχία!) 5 λεπτά στο χρονόμετρο ενώ πέρασαν άλλα τόσα μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα πλήρως. Κάπου εκεί στην ουσία ήταν που ξεκινήσαμε ουσιαστικά να παίζουμε, ήμασταν όμως ήδη αρκετά ξενερωμένοι και απογοητευμένοι από την συμπεριφορά. Προσπερνάμε λοιπόν το σημείο αυτό και ξεκινάει επιτέλους και η επίλυση του γρίφου αλλά και οι βοήθειες. Έλα όμως που οι βοήθειες ήταν της μορφής " αυτό το κάνατε; " και έλα μου που το είχαμε κάνει ήδη και απλά μας έτρωγε κι άλλο χρόνο... Ώσπου κάποια στιγμή αποφασίσανε να "ρεφάρουνε" τα προβλήματα που μας είχαν δημιουργήσει και ξεκίνησαν να μας στέλνουν βοήθειες που μας έκαναν να νιώθουμε άχρηστοι και να χαλάν το παιχνίδι μας. Και όχι, δεν καταφέρνουμε να βγούμε, όμως έχουμε αποτύχει και αλλού και έχουμε βγει έξω κάνοντας πλάκα με τους gm και έχοντας κέφι και όρεξη να ξαναπάμε. Ελπίζαμε λοιπόν σε μία "συγγνώμη"; Σε κάτι τέλος πάντων. Και τι ήταν αυτό που αποφάσισαν να μας δώσουν; Ειρωνεία και κοροϊδία. "Χάσατε 5 λεπτά με το τεχνικό πρόβλημα". Είχαμε Χάσει 20+. "Και μάλιστα εμείς σας προσθέσαμε 7 λεπτά". Όντως τώρα; τόση μεγαλοψυχία; "Άλλωστε εσείς δημιουργήσατε το πρόβλημα". Προσπερνάω την άκρως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που κατηγορεί τον πελάτη και ξαναλέω. Είναι τεχνολογία, θα χαλάσει. Κανένα πρόβλημα με αυτό. Αλλά κύριοι όχι, η συμπεριφορά και η απόφασή σας να ρίξετε πάνω μας τα προβλήματα θα μας αποτρέψει από το να σας επισκεφθούμε ξανά παρόλο που υπήρξαμε απόλυτα ικανοποιημένοι από εσάς στο παρελθόν.
    on 2 April 2017
Close